12 October, 2014

Katsikukink

Kui eelmisel suvel olin beebiteki kudumisega ametis, siis nii juhtus ka sel suvel. Möödunud aastal oli tekk tellimustöö, sel aastal läks see kingiks minu täditütre pisikesele beebile.

Kuna lapse sugu polnud kindlalt teada, aga mina tahtsin varakult valmistuma hakata, siis valisin värviks neutraalse tooni - helerohelise, mis sobib mõlemale. Mustriks valisin taas südamliku beebiteki. Südamete asetus sai seekord teistsugune kui eelmisel korral. Materjaliks meriinovillane lõng, mida kasutasin kudumisel esmakordselt... aga nii  mõnus ja pehme ning kvaliteetne, et ilmselt saab sellest mu uus lemmiklõng :)
Tekile lisaks kudusin samast lõngast ka pisikesed sokikesed, külm aeg ju tulekul.

Pildistamisega olin muidugi taas püsti hädas. Proovisin õues, proovisin toas.. ja lõppkokkuvõttes päris õiget tooni ei suutnudki pildile saada. Iga pilt tuli vist ise tooniga :)




Lõng: Supremo superwash ( 100% meriinovill) Vardad nr.3


No comments: