26 September, 2013

Suur suveprojekt - beebikomplekt

Üks pisike beebi on taas ilmavalgust näinud ning saan nüüd näidata on suvetegemisi: minu elu suurim kudumisprojekt - beebikomplekt.
Tellimus jõudis minuni tegelikult juba kevadel.. tähtajaks august. Aga kuna mul see kudumine veel väga käpas pole, siis igaks juhuks alustasin töödega juunis. Tellija valis värvid ning sooviks olid tekk, vest, müts ja sokid.

Valisin esimeseks teki kudumise. Muster on pärit internetist: südamlik beebitekk . No see tekk on siiani tõesti suurim asi, mida ma elus kudunud olen. Mõõtudeks sai umbes 85*85 cm.


Järgmiseks hakkasin tegema väiksemaid asju :) Tellija soovil siis roheline-valge kombinatsioon. Sokid läksid lihtsalt, neid olen varem teinud ja mütsiga ei tekkinud samuti probleeme. Siin need on.


Seejärel ootas järge minu jaoks komplekti kõige keerulisem osa: vest. Vesti pole ma varem kudunud. Selles osas käisin tuttava juures nö. koolitusel :) Sain palju targemaks ja kindluse mõttes sain ka ühe vestikese kaasa näidiseks. Hakkasin suure hooga tööle. Mingil maal sain aru, et vest tuleb liiga suur. Jätsin asja sinnapaika ja alustasin uut. Nüüd õnnestus. Õlapealt on vest trukkidega, et oleks hea selga panna.


Aga ei raatsinud esimest vesti üles harutada ja kudusin selle ka ikkagi lõpuni :)


Lõng: Red Heart Baby ( 100% akrüül) Ring- ja sukavardad nr. 2,5

Kokkuvõttes oli see kudumisprojekt mulle igati kasuks, kuigi algul pelgasin tellimust vastu võtta. Tegelikult sain nüüd kudumises palju targemaks ning uusi kogemusi ja julgust juurde.

No comments: