21 September, 2014

Sipsik, jänes ja järjekordne sokipaar

Taas siis näitan vahepealseid tegemisi.

Eelmises postituses olevat punast ja valget lõnga jagus veel ühe triibulise sokipaari jaoks. Tegelikult oli algul plaanis kirjatud sokid teha... ma isegi kudusin paari sentimeetri võrra mustrilist sokisäärt ära... aga kuna see oli minu jaoks ikkagi kohutavalt vaevanõudev tegevus, siis loobusin :) Ja läksin taas oma triibulise tehnika teed... eks ma olen natuke mugav ka :)


Lõng: Novita Nalle ( 75% villa, 25% polüamiidi ) Vardad nr.2,5

Siis lõpetasin juba pikemat aega poolikuna seisnud Sipsiku. Tegelikult oli asi selles, et lõng sai otsa ja just seda lõnga müüv pood läks remonti.. Ja nii ma siis ootasin kuude kaupa ning lõpuks ei jõudnudki ära oodata ning ostsin teisest poest teist lõnga juurde :)


Lõng: erinevad puuvillased. Heegelnõel nr.2,5

Ja siis nokitsesin veel kihku kähku enne tänast kodukülas toimunud Mihklilaata ühe pisikese roosa jänese, kes omale laadal ka toreda särasilmse tüdrukutirtsu näol omaniku leidis.


Lõng: Madame Tricote Camilla ( 100% puuvill ) Heegelnõel nr.2,5




No comments: