04 January, 2015

Minu uus sall ja kirjud kodusokid

Head uut aastat!

Uuel aastal uue hooga ehk siis ikka endiselt käsitöölainel.
Esimene postitus on pühendatud mulle endale... no selles mõttes, et mõlemad asjad tegin endale :) Alustuseks uus sall, jätkuvalt salomoni tehnikas... esialgu oli küll plaan kududa, aga leidsin, et pole selleks veel valmis.. niiet seekord ikkagi heegeldatud. Pruunikirju seepärast, et sobiks mu pruunide saabaste ja kotiga :)


Lõng: Madame Tricote Angora multicolor ( 40% angoora, 60 % akrüül) Heegelnõel nr.3

Kui salli kudumine käib üle jõu, siis sokkidega saan hakkama küll. Külmavares nagu ma olen, kannan kodus toas kogu aeg villaseid sokke.. Eelmised enda kootud sokid, mis on juba üsna eakad, on tegelikult veel täiesti töökorras... aga kui need pesus, siis varbad külmetavad. Seega võtsin oma lõngakoti ja kudusin erinevatest jääkidest omale kirjud kodusokid. Sokkidesse on kokku kootud kahte sorti kirjut villast sokilõnga ning kolmandaks halli villa ja akrüülisegust lõnga.

No comments: