18 January, 2013

Õmblemised

Postitamisse on üsna pikk paus tekkinud :) Mitte et ma poleks midagi teinud, ikka olen. Aga kuna jõuluaeg oli jube kiire, siis nüüd võtan veits vabamalt küll. Olen siiski natuke kudunud, natuke viltinud, natuke ehteid teinud.. kuid kõike veel näidata ei saa. Fimoga olen ka palju pusinud, ilmselt neid blogisse ei panegi... kõik pusimised lubasin suurel pojal sõbrapäeval koolis laiali jagada :) Kui midagi kabedamat välja tuleb ehk siis näete ka :)

Aga täna näitaks kaht õmblustööd, mis on valmis saanud. Esiteks üks jope. Suure tõenäosusega saab selle omale mu vennaraas, kuid kas meeldib ja sobib, see tuleb enne proovimise teel kindlaks teha :)


Ja siis mingi päev sai õmmeldud suurele tegelasele ühed kodused dressipüksid. Kodused just seepärast, et pole neil jälle erilist tegu ega nägu et kuhugi mujale selga panna. Ilmselgelt on mul isegi dressipükste õmblemises veel kõvasti arenemisruumi, muudest õmblemistest rääkimata.


No comments: