06 January, 2013

Kui on vaja, siis õmbleme

Nooremate laste häda on see, et tihti tuleb kanda oma vanemate vendade riideid.. egas meilgi teisiti pole. Ikka saab väiksem kõik suuremast alles jäänud asjad omale :) Selliseid "teise ringi" pidžaamasid on meil kodus terve hulk, aga ega kõik sobi enam lasteaeda selga panna. Ainuke komplekt, mis nägi veel hea välja, sai jõulusaginas omale peale jäädavad plekid. Muidugi tuli mul see tõsiasi meelde alles täna kui hakkasin homseks lasteaeda minekuks riideid valmis vaatama. No mis mul siis üle jäi.. tuli õmblusmasinad välja tirida :)

Tegelikult hakkan ma väsima nendest eelmise sajandi õmblusajakirjadest, kust ma lõikeid võtan. Küll on üks asi kiiksuga või siis teine. Ikka tuleb lõppkokkuvõttes sada asja ringi teha, et asi selga sobiks. Ei olnud tänanegi õmblemine selles suhtes miski erand. Mitmete parandustööde tulemusena sain siiski valmis ühe enam-vähem väljanägemisega pidžaama lasteaia jaoks.


Materjaliks miskine paksemat sorti trikotaaž. Kaelaauguga ei jäänud ma ilmselgelt jälle rahule.. ei tea, millal selle nipi ükskord selgeks saan...

No comments: