17 October, 2012

Arhailine kahe pihu liblikas

Alates oktoobri algusest üritan igal esmaspäeval sattuda kohalikku näputööringi. Kahel viimasel korral tegelesime arhailise tikandiga. Esimesel korral said selgeks sämppiste ja varspiste, millest mul siiani erilist aimu polnud. Teisel korral tuli oma teadmisi juba rakendada. Paljud otsustasid oma oskused proovile panna pihulooma tegemisel. Nii ka mina. Ainult et mul ei olnud seda uhket pihuloomade raamatut, seega disainisin ise lõike :) No ja tulemus on see, et kavandatud liblikas tuli jupp maad suurem kui olema peaks. Seega nagu pealkiri reetis, on mul pigem kahe pihu loom :)

Arhailise tikandi kohta saate huvi korral rohkem lugeda näiteks siit. Minu esimesed katsetused sel alal on näha järgnevalt pildilt :)
Liblika materjaliks on jupike naabrinaise mantliriiet. Tikitud mulineedega.


No comments: