07 July, 2012

Lapiline lebotekk

Nii, saingi valmis.. oma lapilise päevitusteki :)

Jupikaupa sai lappe kokku aetud, eile õhtul sain lõpuks valmis. See on minu teine lapitehnika katsetus, esimest näete ka ehk õige pea. Ega ma pole selle ruutude sättimisega enne kokku puutunud, seega siin-seal on asi nihkes.. aga ma pole selle pärast üldse õnnetu, kõik ei peagi nii millimeetripealt täpne olema :)

Pealmine ehk siis lapiline pool on mööbliriidest, teine pool tööriidekangas. Kokku on 208 ruutu. Algselt olid ruudud 12*12 cm, peale kokkuõmblemist sai teki mõõtudeks 133*163 cm. Peale lebotamist ja päevitamist saab teki kolmeks kokku voltida ja rulli keerata ning siis rihmaga ja pandlaga tugevalt kokku tõmmata.

Päike ja suvi - siit ma tulen!

2 comments:

Kadri Kivistik said...

Vägev! Mööblikangad peavad kindlasti ka väga hästi vastu :P Värvikombinatsioon on minu meelest küll hästi välja kukkunud :)

Kersti said...

Tänud :) Tekk järgi proovitud, mõnus ja pehme ning loodan samuti, et vastupidav :)