21 July, 2012

Eileõhtune näputöö

Tegelikult õmblesin eile terve päeva, plaanid olid suured.. aga tulemus polnud taaskord see, mis lootsin ja ootasin. Ehk peaks loobuma endale riiete õmblemisest.. Igatahes olin üsna kuri ning närvirahustuseks voolisin hoopiski fimo.. tulemused siis piltidel :)

Esimeseks taas mõned kiisud: üks võtmehoidja ning teine kaela riputamiseks. No kuidagi ei tule mingit poistepärast ideed.. ikka rohkem tüdrukute kraam :)


Järgmiseks üks ports lepatriinusid :) Väiksematele panin konksud taha ja neist said kõrvarõngad. Suuremad said külge võtmerõngad. Ma ei tea, olen selles ehteasjanduses suht algaja.. ei tea päris õigeid võtteid ja tehnikaid. Loodetavasti need vidinad liiga ruttu koost ära ei lagune :)


Ja viimasena näitan endale tehtud kõrvarõngaid :) Tegelikult olen nii mugav olnud siiani, et aastast aastasse iga ilma ja sündmusega on mul ikka ühed ja samad rõngad kõrvas.. mõtlesin, et äkki oleks aeg väike muutus teha :)

No comments: