15 December, 2011

Minu esimesed seebid

Paar päeva tagasi toimus minu kodukohas väike seebitegemise koolitus. Olen juba ammu tahtnud seda proovida, kuid omapäi pole julgenud asja ette võtta. Nüüd siis lõpuks sain "käe valgeks" :)

Esmalt õpetati meid tegema dekoratiivseepi. Valmistasime pisikesed roosad roosikesed ning valasime siis läbipaistva seebimassiga üle (vabandust, kui materjali nimetusega eksisin). Igaüks sai kasutada oma loomingulist meelt ning lisada roosidele muud meelepärast: pärleid, männiokkaid või muud ning veidi lavendlilõhna. Mina käisin õues ja leidsin enda seebi jaoks elupuu oksakese.. see elupuuoksaga on mu lemmik.


Järgmiseks valmistasime uue seebi vanadest seebijääkidest. Sinna lisas igaüks samuti, mida huvitavaks pidas: meresoola, kohvipulbrit, mandariinikoori või ravimtaimi. Mina lisasin kahele seebile ainult mandariinikoore tükke ja teistele veel lisaks piparmündilehti. Eriti kauni välimusega need seebid iseenesest pole.. siuksed pätsakad :) Aga see mul ka ju esimene katsetus..


Igatahes olen nüüd jälle kogemuse võrra rikkam. Rohkem meeldis mulle dekoratiivseebi tegemine, mõnus nokitsemine ning ilus tulemus pealekauba. Usun, et see esimene katsetus ei jää viimaseks.. kuid enne plaanin end sel alal natuke harida: lugeda vastavasisulist kirjandust ning ammutada internetiavarustest põnevaid ideid.

No comments: