20 November, 2011

Mini-heegeldamine

Olen viimasel ajal palju surfanud igasugustes käsitööblogides ning uurinud, mida teised põnevat meisterdavad. Kõige rohkem hakkasid meeldima heegeldatud mänguasjad ning eriti Artefleur`i blogi . Need imetillukesed loomakesed lihtsalt sunnivad ka heegelnõela kätte haarama :)

Nii ma siis tegingi. Üle mitme-mitme aasta proovisin taas heegeldamist. Esimeseks otsustasin katsetada pisikese jänkuga. Õpetus on siin :) Ega ma tegelikult ei aimanud, mis mind ees ootab. Pea ja kehaga sain hakkama, kuid kõrvu heegeldama hakates olin loobumise äärel.. aga huvi lõpptulemuse vastu oli suurem, niiet jätkasin. Käed ja jalad jätsin siiski tegemata, kuna kartsin, et neid tegema hakates lendab töö nurka. Aga valmis ta sai, mu esimene jänku :) Ise jäin lõpptulemusega rahule, kuid arenguruumi on loomulikult kõvasti. Loodetavasti ei jää jänkuke viimaseks ning järgnevad tegelased tulevad juba paremini välja.


Pean tunnistama, et lastele need miniloomad tõesti meeldivad. Poisid pidid peaaegu kaklema minema, kumb esimese katse-jänese omale saab :) Täna jäi suuremale piltidelt silma dinosaurus, niiet see on ilmselt mu järgmine mini-heegeldamine.

No comments: