15 November, 2011

Alustuseks :)

Nonii, kuna tänapäeval paistab blogimine popp teema olevat ning ajaga tuleb kaasas käia, siis mõtlesin, et katsetan minagi. Pean tunnistama, et kogemusi käsitöö alal on mul veel vähevõitu, kuid tahaks siiski oma nokitsemisi teistega jagada :)

Ausalt öelda pole ma varasemalt just eriline käsitöö fänn olnud. Peale tikitud padjakatete ja heegeldatud linikute väga miskit ei meenu. Õmblusmasin oli minu jaoks veel neli aastat tagasi üsna võõras riistapuu. Siis aga vahetasin töökohta... hüppasin pea ees tundmatusse vette.. minust sai õmbleja :) No ja eks siis sedamoodi see õmblemisepisik minu sisse pugeski. Teised muidugi nüüd naljatlevad, et vanaema geenid andsid lõpuks endast märku :)

Aga millega ma siis siiamaani olen hakkama saanud? Eks katsetan ikka lihtsamate asjadega: lastele püksid, pidzaamad, mõned õueriided, omale paar särki jne.. Ühesõnaga sellised tavalised ja igavad asjad :)

Minu kui algaja jaoks oli üks peenemaid ja põnevamaid projekte poistele päkapikuriiete õmblemine eelmise aasta jõuludeks. Selleks aastaks on muidugi mõlemad tegelased kahjuks riietest välja kasvanud, niiet puna-valged kostüümid otsivad nüüd uusi omanikke :)



Lisaks aitan emal vabaneda nõuka-ajal kappi kogunenud sitsikangastest, vormides need ringi pajalappideks ja põlledeks.



Ahjaa.. suuremale poisile tegin talvel mõnusa fliisist hommikumantli. Viimane osutus nii populaarseks, et vaja teha veel üks täpselt samasugune ühele noorele sugulasele. Kui nüüd vaid kusagilt materjali ja suuremad lõiked leiaks...


Ongi vist esialgu kõik :) Peatse kirjutamiseni!

No comments: