23 January, 2014

Jänkside pesakond

Viimasel ajal olen mõnuledes mänguasju heegeldanud...

Ma tõesti naudin seda :) Isegi detailide külge õmblemine hakkab selgeks saama. Ainuke koht, kus tigedaks lähen, on turvasilmad.. lihtsalt nii hirmraskelt käivad osadel variantidel need tagumised pooled taha. Aga lõpptulemus on äge... vähemalt mu enda arvates :)

Seekordsed jänkud on umbes 14 cm pikad, parajad lapsel pihku võtta. Juhendi panin loomulikult kirja.. iga järgmist jänksi heegeldades tegin paar asja teisiti... ikka selleks, et tulemus oleks veel parem. Mulle tundub, et ühe asja pean veel läbi proovima, siis jään ehk ise ka sajaprotsendiliselt juhendiga rahule :)

Piltide tegemine on endiselt mu kõige nõrgem lüli selles blogimises. Natuke mängib selles ehk ka rolli vilets aparaat, kuid suures osas ilmselt siiski oskamatus ja fantaasiavaesus :)


Lõng: Schachenmayr Catania ja Madame Tricote Camilla (mõlemad 100% puuvill) Heegelnõel nr.2,5

No comments: