12 March, 2013

Aasulised kindad

Nende kinnastega tuleb lapsepõlv meelde...
Vanaema kudus mulle igal talvel sellised ja miskipärast olid need minu mäletamist mööda alati punased ja valgete täppidega. Nendega seoses räägitakse mulle alati ka seda lugu, kuidas ma õuest tulles oma uhked punased kindad pliidile "kuivama" viskasin.. õnnetuseks polnud pliit jahtunud, vaid täitsa kuum, mistõttu pool kindast ära kõrbes :)

Tegelikult nimetatakse neid tänapäeval vist rohkem narmastega kinnasteks, kuid meie peres kutsuti neid just aasulisteks kinnasteks :) Selle kudumise sain selgeks näputööringis.. ja nüüd siis kodus õhtuti tasapisi pusides sain need lõpuks valmis.


Lõng: Red Heart Detroit (100% akrüül) Vardad nr.3

3 comments:

nuti said...

Tere! ma olen samuti neid kindaid teinud, aga nüüd on väga pikk auk sisse tulnud ja no mida ei mäleta seda ei mäleta. Kas saab palun aasakudumise õpetust

Kersti said...

Tere! See on mu üks ja ainus paar, mille kudunud olen ning sedagi juba pea 6 aastat tagasi, niiet ma ausõna ei mäleta enam miskit :) kindlasti aitab guugeldamine ;)

nuti said...

ei aita :( ma olen guugeldanud nii et varsti auk sees :D