14 November, 2012

Esimesed viltimised

Lõpuks saan siis näidata oma viltimistöid :) Aga kõigest järgemööda...

Näputööringis tegelesime viltimisega kokku kolmel korral. Esimene kord tegime märgviltimist, tasapinnalist. Mul oli uhke idee valmis mõeldud, kuid see paraku ebaõnnestus. Plaanisin alustuseks viltida lihtsalt ühe helerohelise tüki, hiljem kaunistada lepatriinudega ja sellest siis padja õmmelda. Aga minu roheline vilditükk jäi hõre ning auklik... Mõtlesin ja mõtlesin, aga rohkemat kui prillitoosi ei õnnestunud mul sealt välja võluda. Lepatriinudest ma siiski ei loobunud ning need sai kolmandas tunnis toosile nõelaga peale torgitud :)

Teisel korral võtsime käsile susside viltimise. Otsustasin mitte nii suurte ideedega peale lennata kui eelmisel korral ning piirduda millegi tagasihoidlikumaga. Portsust punasest villaloorist sai vilditud kaks sussikest, mille sisse päkapikud hakkavad jõulukuul kommi tooma :) Tegelikult tulid täitsa hästi välja. Needki sai viimistletud viimasel korral nõelaga toksides.


Õmbluskursusel õppisime sel korral kuidas teksasid lühemaks teha nii, et originaalne alläär jääb alles. Mina seda nippi varem ei teadnud. Lisaks õmblesime ühe kotikese, mille mina võtan ilmselt kasutusele poolikute kudumistööde kotina :)


No comments: