24 September, 2012

Kingitus täditütrele

Septembri algul oli sünnipäev minu kallil täditütrel. Et ma aga ise midagi tarka välja mõelda ei osanud, siis küsisin otse, kas tal oleks midagi vaja. Sooviks sai halli või hõbedast värvi pisemat sorti õlakott. Tehnika osas jäeti mulle nii öelda vabad käed. Veidi mõttetööd ning planeerimist ja valmis see saigi. Täna andsin kingi üle, seega saan oma pusimist nüüd ka teile näidata.


Materjaliks on mööbliriie, sees õhem puuvillane kangas. Koti diameeter umbes 20 cm ja rihm parasjagu pikk, et ulatab risti üle õla. Tegelikult rändasid kingikotti veel lisaks maasikanaps ja kirsikärakas.. ehk siis minu suvel valmistatud kodused liköörid.. aga need jäid pildile püüdmata :)

Täna täditütrega kohvitades ja koogitades voolisime veidi ka fimo. Tegelikult saigi minu fimohuvi just tänu temale alguse, kuid ise polnud ta veel katsetamiseni jõudnud. Seega tassisin oma varud välja ja nokitsesime veidi.

Täditütre uhked roosikõrvarõngad...esimese korra kohta ikka väga ilusad minumeelest :)

... ning minu omad.. traditsiooniliselt igavad ja tavalised :)

No comments: