22 June, 2012

Suur saak :)

Täna mul valmis töid veel ette näidata pole, kuigi üht-teist olen teinud vahepeal, õmmelnud ja fimo näppinud.. Aga näitada veel ei saa :)

Täna näitan hoopiski oma eilse linnaskäiguga kogutud saaki :) Tuulasin päälinna kangakauplustes ning tulin koju sellise koormaga nagu järgneval pildil näha. Kõiki riideid on natukene ning õige pea loodan, need ringi vormida pearättideks, mida ikka ja jälle minult küsitakse :)


Kui nüüd kellelegi mõni muster või kangas meeldima hakkas, siis hõisake :) Kiirematele parem valik :)

Kirjutan siia postitusele veel juurde, et kes tõsiselt rätti soovib, siis kirjutage mulle meilile või kontakteeruge fb-s. Selleks, et ma ei pruugi isikut lihtsalt kommentaari põhjal tuvastada :))

4 comments:

Unknown said...

Hea saak (Y) Ma igatahes jään alt vasakult teist ja viiendat, ülevalt ka vasakult viiendat rätti "elusana" ootama.

Kersti said...

Tere "unknown", kirjuta mulle siis postkasti, kellele peaksin rätid broneerima :)

Annika said...

Paremalt teine on väga kena kangas! Ma arvan sellised selge ilusa mustri ja mitte rohkem kui kahe tooniga on kõige ilusamad, aga ehk ka kõige kallimad :-)

Kersti said...

Kui soovid rätti, kontakteeru palun minuga meili või fb kaudu :) Aitähh.