24 May, 2012

Minu suvine kott

Olen üsna ammu tahtnud omale õlakotti õmmelda.. eile sai mõttest tegu :)

Ema kangavarudest oli minu juurde rännanud üks hästi vahva lilleline riie, mis mulle hirmsasti meeldis, kuid millele ma siiani rakendust ei leidnud... Aga kui Isetegija lehel oleva kotiõmblemise teemasse ilmus see õpetus, siis teadsin: just seda kotti ma tahan endale õmmelda ning just seda lillelist riiet kasutada :) No käis kohe selline plõks ja äratundmine :) Juhendid isetegija lehel on üldiselt üsna selged ja põhjalikud, seega sai kott kenasti ja ilma viperusteta valmis. Selline siis :)


Materjal: hall riie on puuvilla ja lina segu ning lilleline siis esiemade varudest. Kuna mulle ei meeldi kui väiksed vidinad on mööda kotti laiali, siis tegin kaks lukuga taskut: ühe väljapoole ning teise koti sisse. Koti sisse otsa peale õmblesin spetsiaalselt koha ka päikseprillidele.. et niikui kotiluku paotan, siis saan sisse torgata ning ka vajadusel lihtsalt välja võtta. Kuna materjal on pehme, siis kott just väga hästi vormis ei hoia.. kuid lõpptulemus on mulle üsna meeltmööda :)

Õmblesin ükspäev tegelikult veel. Idee oli teha vanaema vana seelik ringi endale tuunikaks.. aga see tegemine läks üsna untsu, niiet seda ma siia üleüldse postitama ei hakka :)

Ja mõned asjad on veel valmis, aga nendest juba homme...

No comments: